25 de novembre 2021

Lliurament de premis - 27 de novembre de 2021

Aquest dissabte, 27 de novembre, es lliuraran els premis del 28è certamen de "Cartes de desamor".

Recollim les primeres línies i els enllaços als textos premiats:

 

CATALÀ - ADULTS
Títol: La dama de cinc d'oros de Cristina Solé Padullés, de Barcelona.
 
 
CASTELLÀ -ADULTS
Títol: Manual epistolar - Cervantes de Lourdes Aso Torralba, de Jaca.
 

Mi muy estimada Catalina:


Por la presente, bien, a Dios gracias. Es mi deseo que también a vos os guarde de todo mal, pues seguís siendo mi esposa.
Os escribo esta misiva para haceros saber sobre mi paradero, que no es otro que
nuevamente la cárcel de Sevilla. No sé cuando podré pasar por Esquivías de nuevo, ni siquiera brevemente pues tampoco sé cuanto va a durar mi cautiverio y eso que podría decir que gozaba de los honores de estar a bien con su majestad D. Felipe II y D. Juan de Austria que en estos momentos, de poco me sirven.

 
CATALÀ - JUVENIL
Títol: Auri de Fiona Sarola Lozano, de Girona.